perjantai 7. lokakuuta 2016

17.4.16: 4-vuotiaan lounas


Lounas on valmista noin 3 minuutin päästä. Ruoaksi on ihan tuiki-tavallista nakkikastiketta, joka on yksi Tyypin lempiruoista.

- "Äiti, minulla ei ole yhtään nälkä."

- "Äiti, on tosi kova jano."

- "Äiti, minulla on tosi kova nälkä!"

- "Äitiii, minä en jaksa nousta lattialta." 

- "Äitii, minä haluan katsoa Pahko-Puhia ruoan jälkeen."

- "Äiti, minä haluan syliin."

- "Äitii, on tosi kova jano. Haluan maitoa."

- "Äiti, saisinko maitoa?"

- "Äitii, on tosi iso annos."

- "Äiti, miksi sinulla on porkkanaraastetta vaikka minä en tykkää siitä?"

- "Äiti, minä haluan syliin!!!" 

- "Äiti, minä en halunnut keitettyä perunaa."

- "Äiti, miksi Neiti on jo syönyt oman annoksensa?"

- "Äiti, miksi meillä ei voi aina olla pastaa?"

- "Äiti, on liian vähän nakkeja." 

"Äiti, ottaisin lisää." ♥♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!