maanantai 9. joulukuuta 2013

5+2

Nyt on buukattu alkuraskauden ultra tasan vajaan viikon päähän.
Kahden viikon päästä (eilen aamulla) tiedetään onko tuolla minun masussani yksi vai kaksi tulokasta. Jostain syystä olen saanut päähäni, että meille tulee kaksoset. Olen siitä aivan 100-varma! En tokikaan ole pettynyt josko tulokkaita on vain yksi. Ja kaikista onnellisin olisin, jos masussa olisi kaikki hyvin ja keskenmeno% tipahtaisi sinne 5iitosen tuntumaan. Sitä odotellaan nyt seuraavat 2 viikkoa.

Blogimaailmasta on tipahtanut ihan hurja määrä odotuksia ensi kesälle! Hurjasti onnea myös tätä kautta Annulle (Nasun kehdossa), Paukkuliinille (Hupsishupsis!) ja myös ihanalle työkaverilleni (I know U know who U R!). Toivottavasti meidän kaikkien masuasukeilla on sitkeäpintaiset tarrasukat jaloissaan!

Tänään kävin työpaikkalääkärin luona juttusilla 30-vuotistarkastuksen myötä. Kolesteroliarvot olivat yhteensä 5,3 joista huono oli 3,1 (saisi olla enintään 3) ja hyvä oli 1,99 (pitää olla yli 1). Koska hyvä on niin älyttömän hyvä, niin se kompensoi tuota huonoa eikä tässä raskauden aikana muutenkaan kuulemma tarvitse kummempia tehdä. :) Jee, siispä jatketaan entisellä linjalla. Tietoisesti olen kyllä jättänyt ruokavaliosta pois niitä kovimpia kovan rasvan lähteitä, kun sain tietää tuon LDL:n olevan siellä yli 3 tuntumissa.

Tänään siis 5+2. Toivotaan monia monia monia viikkoja lisää!




3 kommenttia:

  1. Kiitos pingu <3 ja toivotaan tosiaan että kaikkien masuasukit pysyvät matkassa! Mulla on tänään ensimmäinen neuvola , iik , jännittää :)

    VastaaPoista
  2. Mulla olis sulle haaste mun blogissa! :) linkkaatko vastauksen sit jos teet haasteen, olis kiva lukea. c(:

    http://pienempikuinkolme-miia.blogspot.fi/2013/12/vastaukset-kahteen-haasteeseen.html

    VastaaPoista
  3. Meillä jännitetään ensi maanantain ultraa, tai ei kai toi mies ymmärrä sitä jännittää... Toivottavasti saadaan molemmat hyviä ultra-uutisia!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit!