perjantai 14. joulukuuta 2012

Kirje Joulupukille

Kirjoittelin eilen Joulupukille kirjeen. :)
Toivelista on tänä vuonna lyhyt, taloudellinen ja ytimekäs.

Aviokille olen käynyt jo tonttuilemassa lahjoja, joka vuosi olen yrittänyt kehitellä jos jonkinlaisen teeman, jonka mukaan lahjoja olen ostanut. Muutama vuosi sitten ostin Babylon 5- kaikki tuotantokaudet, jotka pakkasin jokaisen omaan pakettiinsa ja aviokki sai jouluaattona anoppilassa osat 2 ja 4, loput 3 löytyivät sitten kotikuusen alta joulupäivänä. Viime vuonna olen näköjään ostanut aviokille omien sanojeni mukaan tylsimpiä lahjoja ikinä. Tänä vuonna ajattelin käytännöllisyyttä ja siitähän tulikin aika miellyttävä ja helppo lahjateema.

Esprit, Ellos
Aviokin paketteihin löytyi nyt sitten boksereita, Loreal Hydra Energetic-sarjasta kasvovoide ja puhdistusgeeli, espresso-lusikat (oikeasti glögi-lusikat, mutta vihdoin tarpeeksi pienet espresso-kuppeihin), Esprit-paita (oon ihan rakastunut Elloksen verkkokauppaan ja niihin tarjouksiin) ja lisäksi sitten vielä niitä Espresso-papuja, jotka sitten ovat Tyypiltä isille, jotta isi jaksaa jatkossakin olla pirteä.

Omalle toivelistalleni päätyi kolme asiaa. :)

Nomination Composable Classic, kuva täältä


Käsivarsikotelo iPhone 4:lle, kuva täältä














Kuva täältä














Mitäs te olette Joulupukilta toivoneet lahjaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit!