perjantai 20. tammikuuta 2012

Terveiset hierojalta

Kävin eilen sitten hierojalla. Olin varannut tunnin mittaisen hieronnan ja ajattelin, että siinä ajassa ehtii varmaan mukavasti kokea rentouttavan kokovartalohieronnan. Kissanviikset!!

Hieroja (tosi hyvän otteen omaava mies) keskittyi koko tunnin hieromaan niska-hartiaseutua ja sai kyyneleet valumaan käsitellessään tuota oikeaa puolta. On todella jumissa koko oikea puoli ja paljon pahemmin, kuin luulinkaan. Hieronta oli aika kevytotteinen, mutta teki ihan julmetun kipeää, alkuun tuntui mukavan rentouttavalta ja ajattelinkin, että eihän tässä mitään. Sitten kun päästiin syvemmälle, niin johan alkoi tuntua ja lopulta (sanoinkin) olin sitä mieltä, ettei ole enää kivaa. Nyt otetaan viikon mittainen tauko ja ensi torstaina on luvassa seuraava tunnin mittainen koitos.

Olen siis onnistunut jumiuttamaan hartiaseutuni todella pahasti eikä hieroja ihmetellyt kovastikaan, kun kerroin oikean käden menneen tunnottomaksi. Hermot ovat kuulemma pinteessä ja nyt saatu hieronta on todennäköisesti mitä pahinta shokkihoitoa ja tänään illalla voin kuulemma varautua aika kamalaan särkyyn. =/ No, panacod ja Ibumax ovat kavereita.

4 kommenttia:

  1. Mulla on myös hartiat ihan totaalisen jumissa. Oikea käsi mullakin meinaa puutua, ei onneksi koko aikaa, mutta tietyissä asennoissa. Se on tuo vauvanhoito rankkaa puuhaa... Mies valitti yks ilta, kun oli kantanut Onnia ehkä puoli tuntia, että tuli pää kipeäksi kun veti hartiat niin jumiin kantamisesta ja hytkyttelystä. No shit, Sherlock! Mitähän minä teen päivät pitkät?? Meillä on tuossa naapurissa hieroja, pitäis varata sinne aika jolleki päivälle, jospa se vähän auttais.

    VastaaPoista
  2. No voihan nenä! Toivottavasti ei tulehdu, silloinhan ei passaa edes hieronta. Onko sulla lämpötyynyä tms? Se vois vähän auttaa kipuihinkin.

    VastaaPoista
  3. Auts, voi sinua raukkaa! Onneksi hieronta auttaa tuskallisuudesta huolimatta sekä burana.

    Oliko sulla minkäänlaista kantovehjettä Tyypille? Eli kantoliinaa tai -reppua? Se voisi auttaa ettet joudu rasittamaan kipeätä hartiaseutua ainakaan nyt kun se on noin pahassa jamassa.

    VastaaPoista
  4. Täällä kans koko kroppa ihan jumissa. Hierojalla oon nyt käynyt pariin kertaan 1,5h kokovartalohieronnassa ja aion jatkaa kuukausittain kun tuo tyttösen kantaminen hieman jumittaa kroppaa... Minulla hieronta auttoi hyvin, mutta Minua taas häiritsi hieronnassa se että minulle mainostettiin joitakin vitamiineja (mitä tällä hierojalla on myynnissä) koko hieronnnan ajan ja samalla hän kertoili minulle omia vaivojaan.. Huoh, onneksi seuraavalla kerralla tajusi pitää suunsa kiinni.

    Toivottavasti sinullakin hieman hellittää kipuilut! Miulla oli tosi tukala olla joulukuussa kun päätä särki koko päivän, särkylääkkeet ei auttaneet ja oli ihan kamala huimaus päällä. Onneksi sen verran tuo hieronta auttoi että pahimmat vaivat ovat nyt ohi! Nyt taas ristiselkä on se joka kipuilee...

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit!