perjantai 18. marraskuuta 2011

Masu on pienentynyt?!!


Hankala sanoa, mutta mun mielestä oikeanpuolimmaisessa (rv 38+1) kuvassa vatsa on pienempi kuin vasemmanpuoleisessa? Oletteko samaa mieltä?

Eilen sf-mitta osoitti sentin verran kasvua ollen 33 cm, joten en ole huolissani, mutta siis onko tuo pienempi tuo masu?

Viime yönä oli taas vaihteeksi parempien unien yö. Masu on tosin kipeä, kun kylkeä kääntää ja littanaa tyynyä on pakko pitää osittain masun alla tukemassa, mutta muutoin sain viime yönä nukuttua peräti 7 tunnin mittaiset yöunet muutamalla vessatauolla varustettuna.

Aviokki onkin tänään viettämässä työpaikan pikkujouluja. Olisikin aika huvittava kombinaatio, kun Tyyppi päättäisi tänään ulkoistaa itsensä. ;) Olen nyt tehnyt jonkin verran joululahjahankintoja netistä. Tajusin nimittäin eilen, että voipi olla oikeasti aika haasteellista lähteä tekemään hankintoja Tyypin kanssa. Käytiin aviokin kanssa nimittäin Sellossa pyörähtämässä ja puolen tunnin kohdalla olin jo täysin valmis lähtemään kotiin.

10 kommenttia:

  1. Kuva on vähän eri etäisyydeltä otettu, niin vaikea sanoa koosta. Voihan se olla, että kun Tyyppi on laskeutunut, niin mahakin näyttää pienemmältä. :) Mulla on kyllä vaan kasvanut... Mutta eipä oo laskeutunutkaan. :D

    Ei se Tyyppi vielä tänään synny, ku huomenna vasta! :D

    VastaaPoista
  2. Mulle neuvolassa sanottiin että kun masu alkaa laskeutua niin sf-mitta saattaa pienentyä ja maha todella näyttää vähän pienemmältä. Siellä taidetaan olla lähtökuopissa siis :-). Itselläni rv 36+4 tänään ja maha laskeutunut himpun verran mikä minulle tuntuu eniten närästyksen helpotuksena (luksusta!!).


    -Riikka

    VastaaPoista
  3. Veera: heh heh :) huominen olisi kyllä kaikin tavoin ihan oiva pvä syntyä. myös sun veikkauksen kannalta!

    Riikka: kyl kyl, sitähän se voisi tosiaan olla! Närästys kun on täälläkin nimittäin loppunut.

    VastaaPoista
  4. Mun silmään maha on kyllä kasvanut. Vertailuahan häiritsee se, että kuvat on eri kokoisia ja eri etäisyydeltä otettuja, mutta jos katsot vatsan yläosaa, niin se on ihan eri mallinen tuossa 38+ kuvassa ja mun mielestä vielä ihan huomattavasti isompi. Eikä se kyllä mun mielestä ihan kamalan laskeutuneeltakaan vaikuta.

    VastaaPoista
  5. Munkaan mielestä ei ole pienentynyt vaan hiukan eri mallinen tällä viikolla :)

    VastaaPoista
  6. Pakko mun on yhtyä teidän kommentteihin. Tyypillä oli hiukan eri asento aamusella kuvaa ottaessa ja nyt on masu taas sellainen tuttu pallomalli. :) Lähdön merkkejä odotellessa, mutta tuskinpa vielä tänä(kään) yönä.

    VastaaPoista
  7. Olin ihan varma, että oot synnyttämässä! Näin aamulla sellasta unta, että olit päivittäny tänne jonku postauksen, jossa olit kirjottanu, että nyt ootte lähdössä sairaalaan. :D

    VastaaPoista
  8. Veera: <3 <3 heh heh!! on aika todennäköistä, että kotona sitten kun "kärvistelen" supistuskivuissa, niin naputtelen tänne postauksen otsikolla: Nyt vissiin mennään eikä meinata :D :D :D

    Mutta siis edelleen kotona ja edelleen yhdessä paketissa, TODELLA ikävien yöunien jäljiltä. Oli tosi kipuloinen tuo masu kun kylkeä käänsi. =/ Ja syynä siis ihan vaan se, että taisi olla vatsa hieman sekaisin.

    VastaaPoista
  9. Osallistun tohon arvausleikkiin.. 6.12 klo 2.45 3050g :)

    VastaaPoista
  10. OMG Ms. KT! How long do I have to wait?!! ;) ;) although if it goes that far, you have to arrange J's next birthday with pirate theme... :D

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit!