maanantai 19. syyskuuta 2011

Närästää!! +hoitopöytä

Ei vitsi, tiedättekö mitä?!!
Mun kaksi aivosoluani törmäsivät juuri äsken toisiinsa, kun mietin, että miten onkin niin ällö etova olotila päällä ja TAJUSIN, että helkkari, mua NÄRÄSTÄÄ! Onneksi mulla on ne kaksi aivosolua tallella, niin silloin tällöin, kun ne kohtaavat niin tajuan sentään vielä joitain asioita.

Masu tuntuu nyt muuttuneen muodoltaan ihan palloksi. Täytyykin napata kuva nähtäväksi. Edellisestä onkin jo kaksi viikkoa, mihin tää aika oikein menee??

Aviokki on ollut tänään aktiivinen ja tullut lopputulokseen, että kyllä meidän on hankittava se hoitopöytä ennenmmin kuin se hoitotaso pinnasängyn päälle. Niinpä lastenhuoneeseen muuttaa tämän näköinen hoitopöytä: Kyseessä on siis IKEAn Spoling-niminen hoitopöytä, hinta 69 euroa (saatavilla myös mustana!) Koska Tyypille on olemassa oma huone ja vaatekaappi, niin en halua sellaista lipastomallista hoitopöytää vaan juuri jonkin tällaisen rakenteeltaan kevyen ja helppokäyttöisen. Lisäksi tässä on juuri sopivasti säilytystilaa vaipanvaihtotilanteessa tarvittaville tavaroille. Mitäs tykkäätte?

BLOGIIN ON MYÖS TULLUT MUKAAN UUSIA LUKIJOITA:


tänään menossa 29+4, jäljellä 73 päivää. ;)

9 kommenttia:

  1. Närästys, voi jestas sentään, oli sellainen asia, mikä väkisinkin jäi kahdesta odotusajasta mieleen. Erityisesti loppua kohti. :)

    VastaaPoista
  2. Outi, siispä lienee odotettavissa ettei tää ainakaan ihan heti lopu... :)

    VastaaPoista
  3. Mä join lopuksi suoraan pullosta närästyslääkettä... Nam! ;)

    VastaaPoista
  4. Katjusha: yiiiiih... Rennie-tablettimuodossa auttaa I hope :)

    VastaaPoista
  5. Mua välillä huvittaa kuinka samoissa me mennään näiden vaiheiden kanssa. Eilen illalla minäkin ällistyin kun tajusin, että kärsin tosiaankin närästyksestä! Sitä mulla ei ole juuri koskaan ollut riesana, viimeksi punktion jälkeen kun jouduin syömään niin vahvoja särkylääkkeitä että maha ärtyi niistä ja seurauksena oli närästys. Eilen vissiin alkoi sitten se ihan normi raskausnärästys :/

    Onneksi on tuolla kaapissa vielä niitä keväisiä Rennieitä jäljellä...

    Ja kivannäköisiä hankintoja olet tehnyt! :)

    VastaaPoista
  6. Tuollainen hoitopöytä taitaisikin olla kätevämpi kuin se, mitä olin itse suunnitellut! Kiitos hyvästä vinkistä. :)

    Voisikohan tää etova olo tosiaan johtua närästyksestä? Sanoin miehellekin, et mua ällöttää mahassa, siis kuulostaa ihan typerältä, mut en osannut sitä muutenkaan ilmaista. Kyse ei siis ole pahoinvoinnista, vaan jostain muusta. Rasvaisten ruokien jälkeen se on tainnut olla pahempaa...hmmm, miksiköhän en ole tajunnut tätä aiemmin. Onkohan mulla edes niitä kahta aivosolua? ;D

    VastaaPoista
  7. Paukkuliini: tää voi tulla yllätyksenä (tuli mulle), mutta mulle kerrottiin tänään, että mullahan on PERÄTI KAHDET AIVOT!! eli meillä molemmilla on pakosti vähintäänkin kaksi aivosolua!!! :D :D :D :D

    VastaaPoista
  8. Sitä välillä salaa haaveilee kaikista vauvatavaroista, vaikka vauvaa ei (vielä) olekaan tulossa valitettavasti.. Tota samaa hoitopöytää ollaan siis katsottu :) Sitten kun meille toivottavasti joskus tulee vauva, niin voidaan ostaa tuo hoitopöytä teiltä! :D

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit!